Brugervejledning

1 - Sådan opretter du en bruger

  1. Tryk på "Log på / Opret bruger" i menuen foroven
  2. Indtast din e-mail i  boksen Opret en ny konto og tryk på Opret en ny konto
  3. Udfyld nu alle felter markeret med stjerne. Er du i tvivl om dit medarbejdernummer, kan du kontakte personaleforeningen her.
  4. Når du har oprettet din konto, kan der gå op til 1½ måned inden det fremgår af din lønseddel, at du er medlem. Når der på din lønseddel fremgår at du er medlem, vil du kunne købe billetter via systemet.

 

 

2 - Sådan logger du på

  1. Tryk på "Log på / Opret bruger" i menuen foroven
  2. Indtast din e-mail adresse og adgangskode i boksen "Log på". Kan du ikke huske hvilken e-mail du har benyttet i det gamle system, kan du logge ind med brugernavn@skivepf.dk, f.eks. 90451@skivepf.dk
  3. Tryk på Log på

 

 

3 - Sådan tilmelder du dig, til et arrangement

  1. Tryk på "Log på / Opret bruger" i menuen foroven
  2. Indtast din e-mail adresse og adgangskode i boksen "Log på". Kan du ikke huske hvilken e-mail du har benyttet i det gamle system, kan du logge ind med brugernavn@skivepf.dk, f.eks. 90451@skivepf.dk
  3. Tryk på "Arrangementer" i menuen foroven
  4. Tryk på dit ønskede arrangement i oversigten
  5. Vælg antal biletter og evt. tilkøb, og tryk på "Læg i kurv"
  6. På bestillingssiden skal du kontrollere at din faktureringsadresse er korrekt
  7. Accepter handelsbetingelserne
  8. Tryk på betalingsknappen i boksen Bekræft ordre og gå til betaling
  9. Indtast dine kortoplysninger eller MobilePay oplysninger
  10. Når dit køb er gennemført vil du modtage en kvittering per e-mail. Du kan også se dit køb, ved at trykke på "Min konto" i menuen foroven, og derefter "Mine ordre".