Brugervejledning
1 - Sådan opretter du en bruger
- Tryk på "Log på / Opret bruger" i menuen foroven
- Indtast din e-mail i boksen Opret en ny konto og tryk på Opret en ny konto
- Udfyld nu alle felter markeret med stjerne. Er du i tvivl om dit medarbejdernummer, kan du kontakte personaleforeningen her.
- Når du har oprettet din konto, kan der gå op til 1½ måned inden det fremgår af din lønseddel, at du er medlem. Når der på din lønseddel fremgår at du er medlem, vil du kunne købe billetter via systemet.
2 - Sådan logger du på
- Tryk på "Log på / Opret bruger" i menuen foroven
- Indtast din e-mail adresse og adgangskode i boksen "Log på". Kan du ikke huske hvilken e-mail du har benyttet i det gamle system, kan du logge ind med brugernavn@skivepf.dk, f.eks. 90451@skivepf.dk
- Tryk på Log på
3 - Sådan tilmelder du dig, til et arrangement
- Tryk på "Log på / Opret bruger" i menuen foroven
- Indtast din e-mail adresse og adgangskode i boksen "Log på". Kan du ikke huske hvilken e-mail du har benyttet i det gamle system, kan du logge ind med brugernavn@skivepf.dk, f.eks. 90451@skivepf.dk
- Tryk på "Arrangementer" i menuen foroven
- Tryk på dit ønskede arrangement i oversigten
- Vælg antal biletter og evt. tilkøb, og tryk på "Læg i kurv"
- På bestillingssiden skal du kontrollere at din faktureringsadresse er korrekt
- Accepter handelsbetingelserne
- Tryk på betalingsknappen i boksen Bekræft ordre og gå til betaling
- Indtast dine kortoplysninger eller MobilePay oplysninger
- Når dit køb er gennemført vil du modtage en kvittering per e-mail. Du kan også se dit køb, ved at trykke på "Min konto" i menuen foroven, og derefter "Mine ordre".